Pkt. 3. Podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024)
Książki:
1. Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój : konteksty praktyczne i teoretyczne / Dorota Pauluk. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 250567
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68627
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 39232
2. Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. - Opole : "Nowik", 2018.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247283
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67648
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 35560
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 247730
3. Uczę (się) w szkole / Danuta Sterna. - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2014.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 243923
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 244346
Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 45686
Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 45687
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37341
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37342
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49578
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66525
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66526
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34516
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34515
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49579
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37419
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37418
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 243922
4. Oceniam, ucząc : poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / pod red. Danuty Sterny ; [aut. Bogusława Jastrząb i in.] - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015.
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49568
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49569
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 243918
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 244315
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 244316
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34512
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34513
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37416
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37417
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66529
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66530
Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 45654
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37344
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37345
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 243917
4. Cele uczenia się : jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję / Connie M. Moss, Susan M. Brookhart ; przekł. Weronika Gasperczyk. - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2014.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 243646
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 243919
Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 45619
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37343
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66522
Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34514
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49566
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37424
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 244347
5. E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 249957
6. Ocenianie w szkole na cenzurowanym : badania - dylematy - inspiracje / redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2020.
Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 38417
7. Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły : edukacja, teoria i praktyka wychowania / Michał Kowalewski. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 249981
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68425
8. Społeczne i indywidualne wymiary oceny szkolnej / Krzysztof Zajdel. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019.
Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 38657
Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 50663
9. Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / Bolesław Niemierko. - Sopot : "Smak Słowa", 2018.
Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247252
Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68219
Artykuły:
1. Nie oceniaj, a (d)oceniaj - jak i po co zatrzymać "kulturę porażki"? / Zuzanna Jastrzębska-Krajewska. - 2023.// Remedium. - 2023, nr 1, s. 24-26
2. Dialog jako podstawa oceniania kształtującego / Edyta Nowosielska. - 2022.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 4, s. 24-33
3. Ocenianie uczniów / Leszek Zaleśny. - 2022.// Monitor Dyrektora Szkoły. - 2022, nr 5, s. 61-64
4. Uczeń z dysleksją w ławce szkolnej / Elżbieta Szala. - 2022.// Wiadomości Historyczne. - 2022, nr 3, s. 24-28
5. Wokół oceniania w nauczaniu zdalnym - wybrane sposoby / Krzysztof Zajdel. - 2022. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 6, s. 35-47
6. Bez ocen, czyli jak? / Wiesława Mitulska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 67-73
7. Ocenianie kształtujące / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz. - 2021.// Życie Szkoły. - 2021, nr 6, s. 4-8
8. Ocenianie kształtujące jako jeden ze sposobów wspierania dziecka w procesie uczenia się / Edyta Ćwikła. - 2021.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2021, nr 9, s. 15-26
9. Ocenianie ukierunkowane na rozwój, wspierające, pomagające się uczyć, diagnozujące / Małgorzata Maraszek. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 88-91
10. Ocenianie w szkole - między wspieraniem a taktem pedagogicznym / Jarosław Michalski. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 8-15
11. OK na lekcjach JO jest OK! O ocenianiu kształtującym w pigułce / Danuta Sterna. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 13-17
12. Poznacie po owocach, czyli ocenianie wspierające rozwój ucznia w kontekście kultury szkoły / Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Monika Czyżewska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 16-22
13. Kształtowanie przez ocenianie / Joanna Krzemińska.// Sygnał. - 2019, nr 8, s. 38-40
14. Ocenianie wspierające rozwój ucznia / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Głos Pedagogiczny. - 2019, nr 10, s. 27-29
Zobacz też:
Szkoła bez ocen, czyli jak (d)oceniać uczniów (bibliografia w wyborze)