Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne (IPET)

Rzeszów

(zestawienie bibliograficzne na podstawie zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rzeszowie)

 

Książki:

  1. Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. - Gdańsk : "Harmonia", 2014.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : WypRz 245619
    Filia Łańcut - Sygnatura : BŁWyp 37050
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 62412
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzW 46391
    Filia Strzyżów - Sygnatura : BStWy 36922
  2. Diagnoza wielospecjalistyczna i konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów głębiej upośledzonych umysłowo / pod red. Marii Piszczek. - Warszawa : Kompendium Katarzyna Szumniak, Jadwiga Zdebiak, 2011.
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzC 43057
  3. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : [klasy I-III] / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska. - Gdańsk : "Harmonia", 2007.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 23063, WypRz 230631
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 56999
    Filia Strzyżów - Sygnatura : BStWy 32866
  4. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : [klasy I-III] / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska. - Wyd. 3. - Gdańsk : "Harmonia", 2009.
    Filia Leżajsk - Sygnatura : BLżWy 33751
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 59498
  5. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska. - Gdańsk : "Harmonia", 2007.
    Filia Łańcut - Sygnatura : BŁWyp 34108
  6. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska. - Wyd. 2. - Gdańsk : "Harmonia", 2008.
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 59497
  7. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska. - Wyd. 4. - Gdańsk : "Harmonia", 2013.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 245339, WypRz 245340
  8. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (gimnazjum) / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska. - Gdańsk : "Harmonia", 2008.
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 59496
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzW 42087
  9. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (gimnazjum) / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska. - Wyd. 4. - Gdańsk : "Harmonia", 2015.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 245338
  10. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny : zakres dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach. - Gdańsk : "Harmonia", 2013.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 241428
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzC 43354
  11. Muzyka otwiera nam świat : program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmem / Maria Raszewska, Waldemar Kuleczka. - Gdańsk : "Harmonia", 2009.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 233531, WypRz 233532
    Filia Leżajsk - Sygnatura : BLżWy 33369
    Filia Łańcut - Sygnatura : BŁWyp 34128
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzW 38644
  12. Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. - Gdańsk : "Harmonia", 2017.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 246749, WypRz 246750
    Filia Leżajsk - Sygnatura : BLżWy 35258
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 67274
    Filia Strzyżów - Sygnatura : BStWy 38206
  13. Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. - Gdańsk : "Harmonia", 2017.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 246751, WypRz 246388
    Filia Leżajsk - Sygnatura : BLżWy 35259
    Filia Łańcut - Sygnatura : BŁWyp 37718
    Filia Mielec - Sygnatura : BMWyp 67275
    Filia Strzyżów - Sygnatura : BStWy 38205
  14. Otwórz się na świat : programy dla uczniów drugiego etapu nauczania oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Krystyna Szczepańska. - Gdańsk : "Harmonia", 2013.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 241265
  15. Pomóż dzieciom zrozumieć świat : programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Ewa Korzeniewska. - Gdańsk : "Harmonia", 2012.
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzW 43207
  16. W objęciach natury : program edukacyjno-terapeutyczny / Magdalena Charbicka, Maria Raszewska. - Warszawa : Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, 2009.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 235036, WypRz 235340
    Filia Sędziszów - Sygnatura : BSdzW 39158

 

Artykuły:

  1. Arkusz Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego dla dziecka niedosłyszącego (z implantem słuchu) / oprac. Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. - 2011, listopad, s. 38-40.
  2. Arkusz Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego dla dziecka słabowidzącego.// Doradca Dyrektora Przedszkola. - 2011, listopad, s. 36-37.
  3. Identyfikacja efektów w procesie resocjalizacji dziewcząt niedostosowanych społecznie na podstawie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych / Justyna Siemionow. - 2020.// Szkoła Specjalna. - 2020, nr 1,
  4. 11-27.
  5. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne / Barbara Marcinkowska.
    // W: Dydaktyka specjalna w przygotowaniu do kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. - Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej, 2012. - S. 224-233.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 240449
  6. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne (IPET) i plany działań wspierających (PDW) dla dzieci z zaburzeniami mowy w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym / Łucja Skrzypiec, Bogumiła Wilk.// W: Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2. - Katowice : Uniwersytet Śląski, 2013. - S. 229-249.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : CzytR 242636
  1. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny - aspekty prawne z komentarzem. Cz. 1 / Barbara Trochimiak.// Szkoła Specjalna. - 2018, nr 5, s. 369-375.
  2. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny - aspekty prawne z komentarzem. Cz. 2 / Barbara Trochimiak.// Szkoła Specjalna. - 2019, nr 2, s. 124-132.
  3. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny – wzór.// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2017, nr 3, s. 29.
  4. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla ucznia z obustronnym niedosłuchem / Małgorzata Łoskot.// Głos Pedagogiczny. - 2011, marzec, s. 34-36.
  5. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dziecka opracowany na okres edukacji przedszkolnej (wzór).// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2016, nr 4, s. 32-37.
  6. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dziecka opracowany na okres edukacji przedszkolnej. - 2021.// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2021, nr 3, s. 34-37.
  7. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny / Małgorzata Łoskot.// Głos Pedagogiczny. - 2011, wrzesień, s. 41-43.
  8. Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny na czas obowiązywania orzeczenia : propozycja / oprac. Anna Werlichowicz-Perz, przy współpracy Piotra Wilińskiego.// Doradca Dyrektora Szkoły. - 2011, październik, s. 28-30.
  9. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny : (przykład ucznia z lekkim upośledzeniem umysłowym).// Doradca Dyrektora Szkoły. - 2011, luty, s. 29-31.
  10. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny w pracy z uczniem niedostosowanym społecznie - wychowankiem młodzieżowego ośrodka wychowawczego : wybrane pytania i odpowiedzi / Justyna Siemionow.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2017, nr 4, s. 27-34.
  11. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.// Głos Pedagogiczny. - 2019, nr 10, s. 41-45.
  12. Indywidualny program wspierania rozwoju dziecka w ramach zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (wzór).// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2016, nr 4, s. 38-39.
  13. Jak realizować indywidualny program edukacyjny ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Darosława Nowacka.// Dyrektor Szkoły. - 2007, nr 4, s. 14-15.
  14. Jak stworzyć indywidualny program na miarę? / Magdalena Charbicka. - 2020.// Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych. - 2020, nr 4, s. 8-15.
  15. Jak tworzyć indywidualny program edukacyjny ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Darosława Nowacka.// Dyrektor Szkoły. - 2007, nr 4, s. 12-13.
  16. Konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego w przedszkolu / Adam Krasnosielski.// Bliżej Przedszkola. - 2016, nr 12, s. 20-23.
  17. Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych / Beata Dziewięcka.// Wychowanie w Przedszkolu. - 2011, nr 9, s. 32-36.
  18. Modyfikacja IPET na rok szkolny.... - 2021.// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2021, nr 3, s. 38-40.
  19. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielonej uczniowi z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, dla którego opracowano Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny / Jacek Stec.// Głos Pedagogiczny. - 2012, kwiecień, s. 38.
  20. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu - o czym musi pamiętać dyrektor / Justyna Świder. - 2020.// Monitor Dyrektora Przedszkola. - 2020, nr 9, s. 15-18.
  21. Program pracy z uczniem ze SPE / Joanna Wrona. - 2021.// Dyrektor Szkoły. - 2021, nr 2, s. 36-40.
  22. Przykład indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - I etap edukacyjny.// Głos Pedagogiczny. - 2016, nr 11, s. 34-37.
  23. Przykład indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego / Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. - 2011, luty, s. 40.
  24. Schemat indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / Małgorzata Łoskot.// Głos Pedagogiczny. - 2011, marzec, s. 32-33.
  25. Szkolne ścieżki ucznia z niepełnosprawnością / Agnieszka Suszko. // Wychowawca 2020, nr 5, s. 13-15.
  26. The challenge of special education novice teachers in building of individualized education program for special needs students / Nava Bar. - 2019.// Studia Edukacyjne. - Nr 55 (2019), s. 283-295.
  27. Tutoring w placówkach wychowawczych / Łukasz Kominiarek. - 2021.// Wychowawca. - 2021, nr 6, s. 14-16.
  28. Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. O czym musi pamiętać dyrektor? / Justyna Świder. - 2021.// Monitor Dyrektora Szkoły. - 2021, nr 1, s. 44-48, 41-43.
  29. Współdziałanie nauczyciela wiodącego i wspomagającego w klasie integracyjnej w edukacji wczesnoszkolnej / Lidia Grażyna Zielkowska. - 2020.// W: Szkoła, nauczyciel, uczeń w przestrzeni edukacyjnej. - Warszawa : Difin, 2020. - S. 85-97.
    Biblioteka Rzeszów - Sygnatura : WypRz 249009

 

Rzeszów, 21.06.2021 r.
opracowanie: Renata Kozłowska

Autor: Renata Kozłowska