Szkoła bez ocen, czyli jak (d)oceniać uczniów (bibliografia w wyborze)

Rzeszów

KSIĄŻKI:

  1. Diagnostyka edukacyjna : podręcznik akademicki / Bolesław Niemierko. - Wydanie drugie rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 249610
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 36551
  2. Diagnostyka edukacyjna : podręcznik akademicki / Bolesław Niemierko. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 248870
  3. Diagnostyka edukacyjna : podręcznik akademicki / Bolesław Niemierko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 233839
    Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 47182
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 33064
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 34250
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 59262
    Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 38774
  4. Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci / redakcja naukowa Małgorzata Cywińska. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2019.
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67855
    Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 38579
  5. Ewaluacja edukacyjna : społeczne światy ewaluatorów / Justyna Nowotniak. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2019.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247887
     Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67737
  6. Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / Bolesław Niemierko. - Sopot : "Smak Słowa", 2018.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247252
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68219
  7. Jak się uczyć / Ron Fry ; przeł. Bożena Jóźwiak. - Wyd. 1 dodr. - Poznań : "Rebis", 2018.
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 35618
  8. Jak się uczyć / Ron Fry ; przeł. Bożena Jóźwiak. - Poznań : "Rebis", 2016.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 245346
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37786
  9. Jak zaangażować uczniów w naukę i zbudować dobry klimat w szkole : poradnik dla nauczycieli / Sylwia Gwiazdowska-Stańczak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022.
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 38557
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68419
    Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 39107
  10. Kompetencje bez tajemnic : rozwijanie kompetencji to nie czary / Daniel Hunziker ; przeł. Małgorzata Guzowska. - Słupsk ; Warszawa : "Dobra Literatura", 2018.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247253
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 247715
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37911
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67570
  11. Kultura rywalizacji i współpracy w szkole / Bogusław Śliwerski. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 250274
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68381
    Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 39125
  12. Nauczyciel Czas – Przestrzeń Szkoła : podnoszenie efektywności procesu edukacji / redakcja naukowa Ewa Pasterniak-Kobyłecka, Anita Famuła-Jurczak . - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020.
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68261
  13. Nauczyciel doskonały : kształtowanie się nauczycielskiego zawodu, warunki, kryteria i mierniki efektywności pracy nauczyciela / Janusz Bielski. - Kraków : "Impuls", 2017.
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67120
    Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 46609
  14. (Nie)obecność outdoor education w kształceniu szkolnym / Renata Michalak, Teresa Parczewska. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2019.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 248501
  15. Ocenianie w szkole na cenzurowanym : badania - dylematy - inspiracje / redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2020.
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 38417
  16. Rozwijanie umiejętności uczenia się / [autor: Magdalena Goetz]. - Wydanie II. - Warszawa : Wiedza i Praktyka sp. z o.o., copyright 2021.
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 68483
  17. Rozwijanie umiejętności uczenia się / Magdalena Goetz. - Warszawa : "Wiedza i Praktyka", copyright 2019.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 248589
  18. Społeczne i indywidualne wymiary oceny szkolnej / Krzysztof Zajdel. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019.
    Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 50663
    Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 38657
  19. Szkoła, nauczyciel, uczeń w przestrzeni edukacyjnej = School, teacher, student in educational space / redakcja naukowa Małgorzata Przybysz-Zaremba, Joanna Stepaniuk, Aleksandra Szczygieł. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 249009
    Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 48803
  20. Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. - Opole : "Nowik", 2018.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 247283
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 247730
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 35560
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67648
  21. Szkoła uczenia się / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwers, 2018.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 248598
    Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 50176
  22. Uczę (się) w szkole / Danuta Sterna. - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2014.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 243923
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 243922
    Filia Kolbuszowa Sygnatura: BKWyp 49578
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 34515
    Filia Łańcut Sygnatura: BŁWyp 37418
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 66525
    Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 45686
    Filia Strzyżów Sygnatura: BStWy 37341
  23. Uczyć (się) z pasją : jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą / Pernille Ripp ; przeł. Elżbieta Manthey i Wojciech Musiał. - [Słupsk] : "Dobra Literatura", cop. 2017.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: WypRz 246416
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura: CzytR 246798
    Filia Leżajsk Sygnatura: BLżWy 35612
    Filia Mielec Sygnatura: BMWyp 67298
    Filia Sędziszów Sygnatura: BSdzW 46803

ARTYKUŁY:

  1. Bez ocen, czyli jak? / Wiesława Mitulska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 67-73
  2. Coaching w szkole, czyli chcę kontra muszę / Sylwia Łukasik-Gębska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 95-99
  3. Czy i jak oceniać zachowanie? / Sylwia Żmijewska-Kwiręg. - 2022.// Dyrektor Szkoły. - 2022, nr 12, s. 82-85
  4. Czym nakarmić umysł ucznia, czyli słów kilka o efektywnej informacji zwrotnej na miarę nauczania zdalnego / Izabella Forgiel. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 19-23
  5. Dialog jako podstawa oceniania kształtującego / Edyta Nowosielska. - 2022.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 4, s. 24-33
  6. Dla kogo jest współczesna szkoła? / z Tomaszem Tokarzem, trenerem, coachem, mediatorem, wykładowcą akademickim rozmawiała Kinga Bartkowiak. - 2020.// Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 114, s. 11-21
  7. Dlaczego sztuka pytania jest sztuką myślenia? / Lidia Pasich.// Meritum. - 2018, nr 3, s. 89-95
  8. Docenić błąd / Magdalena Bogusławska. - 2020.// Dyrektor Szkoły. - 2020, nr 6, s. 55-58
  9. Dylematy związane z ocenianiem wewnątrzszkolnym i przedmiotowym / Jan Lewandowski. - 2022.// Monitor Dyrektora Szkoły. - 2022, nr 1, s. 6-12
  10. Edukacja dla wszystkich - między ideą a realiami / Paweł Szczawiński. - 2021.// Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych. - 2021, nr 19, s. 16-21
  11. Edukacja dla zrównoważonego rozwoju : inspiracje norweskie / Józefa Bałachowicz.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2016, nr 1, s. 3-12
  12. Epidemia perfekcjonizmu / Tomasz Garstka.// Dyrektor Szkoły. - 2018, nr 7, s. 52-55
  13. Feedback, czyli informacja zwrotna / Tomasz Szwed. - 2020. // Matematyka. - 2020, nr 1, s. 41-43
  14. Formy i sposoby ewaluacji pracy uczniów na języku polskim w szkole bez stopni / Natalia Bielawska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 74-80
  15. Funkcje i formy informacji zwrotnej / Tomasz Garstka.// Meritum. - 2018, nr 3, s. 30-35
  16. Innowacja pedagogiczna: OK zeszyt / Michał Szczepanik. - 2020.// Dyrektor Szkoły. - 2020, nr 4, s. 58-61
  17. Jak informować o błędach? / Adriana Kloskowska. - 2022. // Życie Szkoły. - 2022, nr 4, s. 22-25
  18. Jak nauczyć dzieci radzenia sobie z porażkami? / Katarzyna Kamińska-Holc. - 2021.// Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 128, s. 54-58
  19. Jak oceniać sprawiedliwie? / Joanna Haśnik. - 2022.// Geografia w Szkole. - 2022, nr 3, s. 30-33
  20. Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, korzystając z narzędzi TIK / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 109-114.
  21. Jak oceniać, żeby uczniowie lubili chodzić do szkoły i chcieli się uczyć? / Janusz Brzozowski. - 2020. // Monitor Dyrektora Szkoły. - 2020, nr 3, s. 54-58
  22. Jak od pierwszej lekcji porwać uczniów do działania? / Joanna Kostrzewa. - 2019. // Matematyka. - 2019, nr 5, s. 48-50
  23. Jak powinien wyglądać jeden dzień w dobrej szkole? / Agnieszka Pałamarz, Małgorzata Walkowiak. - 2021.// Remedium. - 2021, nr 5, s. 2-4
  24. Jak skutecznie wspierać dziecko w nauce? / Maria Engler. - 2020.// Remedium. - 2020, nr 11, s. 22-23
  25. Jak uchronić dzieci przed wyścigiem szczurów? / Agnieszka Wentrych. - 2021. // Bliżej Przedszkola. - 2021, nr 4, s. 10-13
  26. Język NVC (nonviolent communication - porozumienie bez przemocy) warunkiem i wsparciem efektywnej nauki i pracy w szkole oraz w niestopniowej ocenie postępów ucznia / Anna Szulc. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 81-87
  27. Kompetencje współczesnego nauczyciela historii / Justyna Strykowska-Nowakowska. - 2021.// Wiadomości Historyczne. - 2021, nr 2, s. 38-42
  28. Kontrola wypracowań i narzędzia oceniania / Maria Madejowa.// Wychowawca. - 2018, nr 6, s. 20-22
  29. Kreatywność i innowacyjność jako transferowalne zasoby rozwijane na 1 etapie edukacyjnym. Od programu nauczania do oceny efektów jego realizacji / Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk. - 2022.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 9, s. 34-44
  30. Kształcenie mistrzowskie - od strategii do oceny efektów uczenia się / Alina Karaśkiewicz i zespół innowatorów: Lechosław Centkowski, Adam Sebastian Górski, Marta Koziej, Ewa Rysińska, Małgorzata Traczyk, Anna Trzeciak. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 51-66
  31. Kształtowanie przez ocenianie / Joanna Krzemińska.// Sygnał. - 2019, nr 8, s. 38-40
  32. Kultura oceny a rozwój ucznia. Doświadczenia budzącej się szkoły podstawowej im. bł. Celiny Borzęckiej w Krakowie / Katarzyna Cieciura. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 33-40
  33. Kwestia priorytetów - co chcemy osiągnąć, szukając alternatywy dla tradycyjnej edukacji? / Joanna Obuchowska. - 2020.// Życie Szkoły. - 2020, nr 3-4, s. 40-43
  34. Matematyka też jest OK / Danuta Sterna.// Matematyka. - 2018, nr 3, s. 46-47
  35. Mechanizmy gamifikacji na lekcji a ocenianie / Joanna Świercz. - 2021.// Matematyka. - 2021, nr 2, s. 38-45
  36. Metoda oceniania cząstkowego / Kazimierz Pietraszko.// Wychowawca. - 2018, nr 6, s. 30-31
  37. Monitorowanie osiągnięć uczniów / Cezary Lempa. - 2019. // Dyrektor Szkoły. - 2019, nr 10, s. 27-33
  38. Motywacja, ocenianie i nauka języków obcych - popularne przekonania a dowody z badań naukowych / Tomasz Gajderowicz, Maciej Jakubowski. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 4, s. 125-128
  39. Motywowanie uczniów do nauki. Czy na pewno wiemy jak to robić? / Małgorzata Łoskot. - 2021.// Życie Szkoły. - 2021, nr 9, s. 4-7
  40. Najpierw pójdę do wuefisty, czyli w pogoni za średnią / Mikołaj Lasek. - 2021.// Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. - 2021, nr 2, s. 54-55
  41. Nałogowcy uczenia się / Sylwia Pawłowska. - 2021.// Remedium. - 2021, nr 5, s. 13-15
  42. Natura błędów w ocenianiu / Izabela Breguła.// Głos Pedagogiczny. - 2018, nr 1, s. 60-64
  43. Nauka dla samorozwoju, a nie dla ocen / Małgorzata Łoskot.// Życie Szkoły. - 2017, nr 9, s. 17-20
  44. Nie oceniaj, a (d)oceniaj - jak i po co zatrzymać "kulturę porażki"? / Zuzanna Jastrzębska-Krajewska. - 2023.// Remedium. - 2023, nr 1, s. 24-26
  45. O docenianiu twórczego pisania, czyli o wspierającej sile informacji zwrotnej / Agnieszka Wenda.// Polonistyka. - 2018, nr 5, s. 49-53
  46. Ocena uczniów z muzyki / Ewa Hoffman-Lipska.// Wychowanie Muzyczne. - 2019, nr 2, s. 31-36
  47. Oceniam, jak to łatwo powiedzieć... / Gabriela Olszowska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 2-7
  48. Ocenianie kształtujące / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz. - 2021.// Życie Szkoły. - 2021, nr 6, s. 4-8
  49. Ocenianie kształtujące jako jeden ze sposobów wspierania dziecka w procesie uczenia się / Edyta Ćwikła. - 2021.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2021, nr 9, s. 15-26
  50. Ocenianie kształtujące, które pomaga się uczyć / Ewa Gałązka.// Wychowawca. - 2018, nr 6, s. 25
  51. Ocenianie na odległość / Małgorzata Nowak. - 2021.// Dyrektor Szkoły. - 2021, nr 5, s. 20-24
  52. Ocenianie prac pisemnych - interpretacji tekstów / Joanna Dobrowolska.// Polonistyka. - 2019, nr 2, s. 50-56
  53. Ocenianie prac pisemnych - wypowiedzi argumentacyjnych / Joanna Dobkowska.// Polonistyka. - 2019, nr 1, s. 47-53
  54. Ocenianie szkolne - zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2006-2020 / Anna Popławska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 102-108
  55. Ocenianie ucznia na lekcji wychowania fizycznego / Ewa Brzozowska-Wicherek - 2019.// Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. - 2019, nr 5, s. 44-47
  56. Ocenianie uczniów / Leszek Zaleśny. - 2022.// Monitor Dyrektora Szkoły. - 2022, nr 5, s. 61-64
  57. Ocenianie ukierunkowane na rozwój, wspierające, pomagające się uczyć, diagnozujące / Małgorzata Maraszek. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 88-91
  58. Ocenianie umiejętności językowych: dlaczego nie robić tego nieco inaczej? / Mirosław Pawlak. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 5-12
  59. Ocenianie w szkole - między wspieraniem a taktem pedagogicznym / Jarosław Michalski. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 8-15
  60. Ocenianie wspierające rozwój ucznia / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Głos Pedagogiczny. - 2019, nr 10, s. 27-29
  61. Ocenianie wypowiedzi ustnych / Joanna Dobkowska, Adam Brożek.// Polonistyka. - 2019, nr 3, s. 52-56
  62. Ocenić, by docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / Agnieszka Tomasik.// Polonistyka. - 2018, nr 5, s. 42-45
  63. "Od Arktyki do Ameryki" - czy warto wprowadzać innowacje? / Olga Bernadzka. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 92-94
  64. Od oceniania do recenzowania / Danuta Bula.// Wychowawca. - 2018, nr 6, s. 23-24
  65. OK na lekcjach JO jest OK! O ocenianiu kształtującym w pigułce / Danuta Sterna. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 13-17
  66. OK zeszyt w szkole / Bożena Rakowska. - 2020.// Sygnał. - 2020, nr 2, s. 52-55
  67. Per aspera ad astra? Nie w szkole! / z Marzeną Żylińską rozmawiają: Małgorzata Gasik, Marcin Jaroszewski, Emilia Żiółkowska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 23-32
  68. Pięć strategii oceniania kształtującego / Łukasz Mrózek.// Wychowawca. - 2018, nr 6, s. 14-17
  69. Poznacie po owocach, czyli ocenianie wspierające rozwój ucznia w kontekście kultury szkoły / Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Monika Czyżewska. - 2021.// Meritum. - 2021, nr 1, s. 16-22
  70. Przeoczony dyskurs, czyli rzecz o konstruktywizmie i (z)marnowanych szansach oceniania wczesnoszkolnego / Grażyna Szyling. - 2021.// Problemy Wczesnej Edukacji. - 2021, nr 4, s. 138-152
  71. Przepis na sukces ucznia / Agnieszka Ludorowska. - 2020.// Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 118, s. 50-54
  72. Przygotujmy dzieci do życia / Małgorzata M. Jankowska. - 2020.// Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 114, s. 22-28
  73. Ruch odnowy oceniania / Bolesław Niemierko.// Dyrektor Szkoły. - 2019, nr 4, s. 52-54
  74. Sekret fińskiej edukacji / Aleksandra Kubala-Kulpińska. - 2020. // Biologia w Szkole. - 2020, nr 2, s. 28-32
  75. Stałe diagnozowanie a ocena opisowa w klasach I-III / Dorota Dziamska. - 2020. // Życie Szkoły. - 2020, nr 2, s. 9-11
  76. Szkolny system oceniania / Antoni J. Jeżowski.// Dyrektor Szkoły. - 2018, nr 4, s. 28-31
  77. Szkolny system oceniania zachowania uczniów / Małgorzata Łoskot. - 2020.// Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 114, s. 6-10
  78. Szkoła, jakiej (nie)potrzebujemy w przyszłości / Zbigniew Osiński. - 2020. // Kwartalnik Edukacyjny. - 2020, nr 1, s. 42-52
  79. Szkoła nie jest dla ocen / Jarek Żyliński; rozm. przepr. Małgorzata Stańczyk.// Życie Szkoły. - 2014, nr 4, s.4-7
  80. Sztuka aktywnego uczenia się i nauka ponoszenia porażek / Olga Woj. - 2022. // Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 135, s. 28-32
  81. Świadome nauczanie - samoocena i ocena koleżeńska ucznia / Margareta Olszewska.// Życie Szkoły. - 2018, nr 6, s. 27-29
  82. To edukacja powinna być dla uczniów, nie odwrotnie / z Mikołajem Marcelą rozmawiała Kinga Bartkowiak. - 2020.// Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 119, s. 12-17
  83. Trudności nauczycieli szkół ogólnodostępnych w ocenianiu uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Marzena Buchnat. - 2018. // Studia Edukacyjne. - Nr 51 (2018), s. 523-539
  84. Twórcze sposoby wykorzystania dyktanda do oceny postępów w nauce języka / Dorota Kondrat. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 31-36
  85. Uczenie się uczniów klas 1-3 w perspektywie oceniania kształtującego / Jolanta Łosowska. - 2019.// Edukacja Wczesnoszkolna. - 2018/2019, nr 4, s. 67-73
  86. Umiem uczyć (się) w dialogu z uczniem, nauczycielem, rodzicem. Model "Oceniania w Dialogu" (OwD) / Joanna Piasta-Siechowicz. - 2019.// Edukacja Wczesnoszkolna. - 2018/2019, nr 4, s. 53-66
  87. WebClass jako narzędzie do kontroli i oceny postępów w nauce / Wojciech Malec, Magdalena Malec. - 2021. // Języki Obce w Szkole. - 2021, nr 3, s. 37-42
  88. Wiosna dookoła nas : scenariusz zajęć z wykorzystaniem Technik Freineta, Oceniania Kształtującego i narzędzi TIK / Małgorzata Wesołowska.// Sygnał. - 2018, nr 4, s. 28-33
  89. Wokół oceniania w nauczaniu zdalnym - wybrane sposoby / Krzysztof Zajdel. - 2022. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 6, s. 35-47
  90. Wpływ przemocy słownej na oceny / Martyna Nowak, Ignacy Maliszewski. - 2022.// Dyrektor Szkoły. - 2022, nr 1, s. 51-54
  91. Wykorzystanie narzędzi pomiaru dydaktycznego jako przejaw nowatorstwa pedagogicznego w wybranych pracach dyplomowych / Marek Derenowski. - 2021. // Rocznik Pedagogiczny. - T. 44 (2021), s. 175-189

 

 

 

Rzeszów, 11.03.2023

oprac. Izabela Tomoń-Bąk, Małgorzata Smulska

na podstawie zbiorów PBW w Rzeszowie
przy PZPW w Rzeszowie

Autor: Izabela Tomoń-Bąk, Małgorzata Smulska