(Pkt. 4. Podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025)
Zasób Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej przy PZPW w Rzeszowie:
Książki:
- Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej : podstawowe założenia i uwarunkowania / Eugeniusz Nowak, Maciej Nowak. - Warszawa : Difin, 2023.
Filia Mielec
Sygnatura: BMWyp 68773
Filia Leżajsk
Sygnatura: BLżWy 36851 - Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach : praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików / Seth Enoka ; przekład: Grzegorz Werner. - Gliwice : Helion, copyright 2024.
Biblioteka Rzeszów
Sygnatura: WypRz 251197 - Cybersecurity w pytaniach i odpowiedziach / Wojciech Ciemski. - Gliwice : Helion, copyright 2023.
Biblioteka Rzeszów
Sygnatura: WypRz 250684 - Menu umiejętności społecznych i życiowych : ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne i życiowe dla młodzieży ze spektrum autyzmu / Karra M. Barber ; przekład: Juliusz Okuniewski. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2024.
Filia Strzyżów
Sygnatura: BStWy 625 U BStWy - Socjotechniki w praktyce : podręcznik etycznego hakera / Joe Gray, przekład: Piotr Rakowski. - Gliwice : Helion, © 2023.
Filia Kolbuszowa
Sygnatura: BKWyp 51049
Biblioteka Rzeszów
Sygnatura: WypRz 250760 - Z nosem w smartfonie : co nasze dzieci robią w internecie i czy na pewno trzeba się tym martwić? / Karol Jachymek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2024.
Filia Strzyżów
Sygnatura: BStWy 672 U
Artykuły:
- "Cyfrowi tubylcy" / Maria Engler. - 2024.// Remedium. - 2024, nr 6, s. 23-25
- ChatGPT jako nowoczesny asystent nauczyciela bibliotekarza / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 22-29
- Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji? / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 30-37
- Edukacja ku przyszłości / Michalina Grodzka. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 1, s. 41-43
- I ty możesz wykorzystać sztuczną inteligencję / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 14-21
- Jak wykorzystać AI na wiosennych zajęciach w przedszkolu? / Magdalena Kaleta-Kuzińska. - 2024.// Get Creative!. - 2024, nr 1, s. 45-47
- Jak złapać w sieć rekiny internetu? / Magdalena Nowicka-Franczak. - 2024.// Wiedza i Życie. - 2024, nr 4, s. 52-56
- Kampania "Pierwsze kroki w (cyber)świecie", czyli jak kształtować prawidłowe wzorce korzystania z urządzeń medialnych u małego dziecka / Agata Jabłonowska-Turkiewicz. - 2024.// Remedium. - 2024, nr 1, s. 26-28
- Kreatywne łączenie aplikacji / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 2, s. 36-41
- Lekcja z ChatGPT / Jan Fazlagić. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 39-41
- Naprawdę inteligentna maszyna / George Musser. - 2024.// Świat Nauki. - 2024, nr 5, s. 45-50
- Nowy, cyfrowy świat : Co nam obiecuje? Czym zagraża? / Z. prof. Joachimem Bauerem rozmawiał Andrzej Lipiński - 2024. // Charaktery. - 2024, nr 1-2, s. 34-39
- Przebudowa edukacji w XXI wieku / Bolesław Niemierko. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 45-47
- Pytania, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji / Agnieszka Halicka.// Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 10-13
- Rozmowne roboty / David Berreby. - 2024. // Świat Nauki. - 2024, nr 6, s. 52-59
- Sztuczna inteligencja - gotowe narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy / Anna Góra. - 2024. // Nowoczesna Biblioteka 3.0 : prawo w praktyce, informatyzacja, promocja czytelnictwa, dofinansowanie, ochrona danych osobowych. - 2024, nr 78, s. 9-11
- Sztuczna inteligencja - sceptyczny punkt widzenia / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 38-41
- Sztuczna inteligencja : bezemocjonalny pożeracz danych / Dominika Gołuńska. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 6-8
- Sztuczna inteligencja w bibliotece, czyli jak ułatwić sobie codzienną pracę / Anna Góra. - 2024. // Nowoczesna Biblioteka 3.0 : prawo w praktyce, informatyzacja, promocja czytelnictwa, dofinansowanie, ochrona danych osobowych. - 2024, nr 75, s. 3-6
- Sztuczna inteligencja w naszym życiu : scenariusz dla najmłodszych / Anna Kiełczewska. - 2024.// Nowoczesna Biblioteka 3.0. - 2024, nr 77, s. 10-11
- Sztuczna inteligencja: w czym Ci może pomóc, a w czym zaszkodzić : scenariusz dla starszych klas szkoły podstawowej / Anna Kiełczewska. - 2024.// Nowoczesna Biblioteka 3.0. - 2024, nr 77, s. 12-13
- Sztuka pisania promptów. Jak skutecznie wydawać polecenia sztucznej inteligencji? / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 42-47
- Tworzenie i trenowanie czatbota / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 5, s. 37-41
- Wpływ AL na przyszłość szkoły / Dariusz Pomianowski, Katarzyna Szczepkowska-Szyszko. - 2024.// Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 1, s. 70-73
Zasób Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krośnie
Książki:
- Atlas sztucznej inteligencji : władza, pieniądze i środowisko naturalne / Kate Crawford ; tłumaczenie Tadeusz Chawziuk. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2024.
Lesko
Sygnatura: LM 31580 LM - Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej : podstawowe założenia i uwarunkowania / Eugeniusz Nowak, Maciej Nowak. - Warszawa : Difin, 2023.
Krosno
Sygnatura: M 143502 M - Cyberuzależnienia : zjawisko, profilaktyka, elementy terapii / Mariusz Z. Jędrzejko, Agnieszka E. Taper, Izabela Kiełtyk-Zaborowska. - Warszawa : Medical Tribune Polska, 2024.
Jasło
Sygnatura: JM 75464 JM
Ustrzyki Dolne
Sygnatura: UM 28759 UM
Krosno
Sygnatura: M 144380 M - Dziecko w świecie technologii : wychowanie w cyfrowej rzeczywistości / Katie Davis ; tłumaczenie Kasper Kalinowski. - Kraków : Copernicus Center Press, 2024.
Ustrzyki Dolne
Sygnatura: UM 28737 UM
Jasło
Sygnatura: JM 75439 JM
Krosno
Sygnatura: M 144266 M
Brzozów
Sygnatura: BM 39516 BM - Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI : podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 / Valentina Alto ; przekład: Wojciech Moch. - Gliwice : Helion, copyright 2024.
Krosno
Sygnatura: Cz 144465 Cz - Mapa wychowania szczęśliwych dzieci : jak odnaleźć drogę w labiryncie rodzicielstwa: komunikacja, emocje, narzędzia / Susanna Isern ; [przekład: Jowita Maksymowicz-Hamann]. - Warszawa : Mamania, © 2024.
Brzozów
Sygnatura: BM 39522 BM
Jasło
Sygnatura: JM 75373 JM
Krosno
Sygnatura: M 144122 M - Menu umiejętności społecznych i życiowych : ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne i życiowe dla młodzieży ze spektrum autyzmu / Karra M. Barber ; przekład: Juliusz Okuniewski. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2024.
Brzozów
Sygnatura: BM 39448 BM
Jasło
Sygnatura: JM 75445 JM
Krosno
Sygnatura: Cz 144218 Cz
Ustrzyki Dolne
Sygnatura: UM 28730 UM - Młodzi dorośli wobec dezinformacji : katalog i rzeczywiste profile kompetencji cyfrowych / Agnieszka Ogonowska, Agnieszka Walecka-Rynduch. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2024.
Lesko
Sygnatura: LM 31593 LM
Krosno
Sygnatura: M 144395 M - Socjotechniki w praktyce : podręcznik etycznego hakera / Joe Gray, przekład: Piotr Rakowski. - Gliwice : Helion, © 2023.
Krosno
Sygnatura: M 143646 M - Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT : buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty / Olivier Caelen, Marie-Alice Blete ; [tłumaczenie: Andrzej Watrak]. - Gliwice : Helion, © 2024.
Krosno
Sygnatura: M 144421 M - Z nosem w smartfonie : co nasze dzieci robią w internecie i czy na pewno trzeba się tym martwić? / Karol Jachymek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2024.
Lesko
Sygnatura: LM 31637 LM
Artykuły:
- ChatGPT jako nowoczesny asystent nauczyciela bibliotekarza / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 22-29
- Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji? / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 30-37
- Dzieci na wirtualnym trzepaku / Halina Drachal. - 2024.// Głos Nauczycielski. - 2024, nr 22-23, s.18
- I ty możesz wykorzystać sztuczną inteligencję / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 14-21
- Jak wykorzystać AI na wiosennych zajęciach w przedszkolu? / Magdalena Kaleta-Kuzińska. - 2024.// Get Creative!. - 2024, nr 1, s. 45-47
- Kampania "Pierwsze kroki w (cyber)świecie", czyli jak kształtować prawidłowe wzorce korzystania z urządzeń medialnych u małego dziecka / Agata Jabłonowska-Turkiewicz. - 2024.// Remedium. - 2024, nr 1, s. 26-28
- Lekcja z ChatGPT / Jan Fazlagić. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 39-41
- Modele sztucznej inteligencji / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 6, s. 10-13
- Naprawdę inteligentna maszyna / George Musser. - 2024.// Świat Nauki. - 2024, nr 5, s. 45-50
- Nie czy, lecz kiedy : o bezpieczeństwie w internecie raz jeszcze / Przemysław Kowalski. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 6, s. 29-31
- Nowy, cyfrowy świat : Co nam obiecuje? Czym zagraża? / Z. prof. Joachimem Bauerem rozmawiał Andrzej Lipiński - 2024. // Charaktery. - 2024, nr 1-2, s. 34-39
- Patostreaming - niebezpieczne treści w internecie / Dorota Zając. - 2024. // Głos Pedagogiczny. - 2024, nr 148, s. 21-26
- Pytania, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji / Agnieszka Halicka.// Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 10-13
- Rozmowne roboty / David Berreby. - 2024. // Świat Nauki. - 2024, nr 6, s. 52-59
- Sztuczna inteligencja - bezceremonialny pożeracz danych / Dominika Gołuńska. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 6-8
- Sztuczna inteligencja - gotowe narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy / Anna Góra. - 2024. // Nowoczesna Biblioteka 3.0 : prawo w praktyce, informatyzacja, promocja czytelnictwa, dofinansowanie, ochrona danych osobowych. - 2024, nr 78, s. 9-11
- Sztuczna inteligencja - sceptyczny punkt widzenia / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 38-41
- Sztuczna inteligencja w bibliotece, czyli jak ułatwić sobie codzienną pracę / Anna Góra. - 2024. // Nowoczesna Biblioteka 3.0 : prawo w praktyce, informatyzacja, promocja czytelnictwa, dofinansowanie, ochrona danych osobowych. - 2024, nr 75, s. 3-6
- Sztuczna inteligencja w naszym życiu : scenariusz dla najmłodszych / Anna Kiełczewska. - 2024.// Nowoczesna Biblioteka 3.0. - 2024, nr 77, s. 10-11
- Sztuczna inteligencja: w czym Ci może pomóc, a w czym zaszkodzić : scenariusz dla starszych klas szkoły podstawowej / Anna Kiełczewska. - 2024.// Nowoczesna Biblioteka 3.0. - 2024, nr 77, s. 12-13
- Sztuka pisania promptów. Jak skutecznie wydawać polecenia sztucznej inteligencji? / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 42-47
- Tworzenie i trenowanie czatbota / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 5, s. 37-41
- Uwaga! Oszustwo cyberseksu / Tomasz Garstka. - 2024.// Głos Nauczycielski. - 2024, nr 22-23, s. 24
- Wpływ AI na przyszłość szkoły / Dariusz Pomianowski, Katarzyna Szczepkowska-Szyszko. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 1, s. 70-73
Zasób Pedagogicznej Biblioteki w Tarnobrzegu
Książki:
- Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej : podstawowe założenia i uwarunkowania / Eugeniusz Nowak, Maciej Nowak. - Warszawa : Difin, 2023.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114272 TG - Cybersecurity w pytaniach i odpowiedziach / Wojciech Ciemski. - Gliwice : Helion, copyright 2023.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114272 - Cyberuzależnienia : zjawisko, profilaktyka, elementy terapii / Mariusz Z. Jędrzejko, Agnieszka E. Taper, Izabela Kiełtyk-Zaborowska. - Warszawa : Medical Tribune Polska, 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114868 TG - Dylemat sztucznej inteligencji : 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii / Juliette Powell, Art Kleiner ; przedmowa: Esther Dysor ; przekład: Katarzyna Ellerik. - Gliwice : Helion, 2024.
Filia w Stalowej Woli
Sygnatura: SG 63934 SG - Dziecko w świecie technologii : wychowanie w cyfrowej rzeczywistości / Katie Davis ; tłumaczenie Kasper Kalinowski. - Kraków : Copernicus Center Press, 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114713 TG
Filia w Nisku
Sygnatura: NG 61830 NG - Mapa wychowania szczęśliwych dzieci : jak odnaleźć drogę w labiryncie rodzicielstwa: komunikacja, emocje, narzędzia / Susanna Isern ; [przekład: Jowita Maksymowicz-Hamann]. - Warszawa : Mamania, © 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114606 TG
Filia w Nisku
Sygnatura: NG 61674 NG - Menu umiejętności społecznych i życiowych : ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne i życiowe dla młodzieży ze spektrum autyzmu / Karra M. Barber ; przekład: Juliusz Okuniewski. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114646 TG
Filia w Nisku
Sygnatura: NG 61676 NG
Filia w Stalowej Woli
Sygnatura: SG 63898 SG - Przestrzeń cyfrowa w ponowoczesności : jednostka, technologia, profilaktyka / Joanna Grubicka, Radosława Kompowska-Marek. - Warszawa : Difin, 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114841 TG
Filia w Stalowej Woli
Sygnatura: SG 63947 SG - Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT : buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty / Olivier Caelen, Marie-Alice Blete ; [tłumaczenie: Andrzej Watrak]. - Gliwice : Helion, © 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114769 TG - Z nosem w smartfonie : co nasze dzieci robią w internecie i czy na pewno trzeba się tym martwić? / Karol Jachymek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2024.
Biblioteka Tbg
Sygnatura: TG 114856 TG
Zasób Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Przemyślu
Książki:
- Atlas sztucznej inteligencji : władza, pieniądze i środowisko naturalne / Kate Crawford ; tłumaczenie Tadeusz Chawziuk. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118783 WP - Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej : podstawowe założenia i uwarunkowania / Eugeniusz Nowak, Maciej Nowak. - Warszawa : Difin, 2023.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118120 WP
Lubaczów
Sygnatura: WL 52695 WL - Cyberuzależnienia : zjawisko, profilaktyka, elementy terapii / Mariusz Z. Jędrzejko, Agnieszka E. Taper, Izabela Kiełtyk-Zaborowska. - Warszawa : Medical Tribune Polska, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118851 WP - Dziecko w świecie technologii : wychowanie w cyfrowej rzeczywistości / Katie Davis ; tłumaczenie Kasper Kalinowski. - Kraków : Copernicus Center Press, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118695 WP - Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI : podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 / Valentina Alto ; przekład: Wojciech Moch. - Gliwice : Helion, copyright 2024.
Przeworsk
Sygnatura: WK 55355 WK - Menu umiejętności społecznych i życiowych : ćwiczenia kształtujące umiejętności społeczne i życiowe dla młodzieży ze spektrum autyzmu / Karra M. Barber ; przekład: Juliusz Okuniewski. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 16251/b WP - Młodzi dorośli wobec dezinformacji : katalog i rzeczywiste profile kompetencji cyfrowych / Agnieszka Ogonowska, Agnieszka Walecka-Rynduch. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118932 WP - Przestrzeń cyfrowa w ponowoczesności : jednostka, technologia, profilaktyka / Joanna Grubicka, Radosława Kompowska-Marek. - Warszawa : Difin, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118831 WP - Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT : buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty / Olivier Caelen, Marie-Alice Blete ; [tłumaczenie: Andrzej Watrak]. - Gliwice : Helion, © 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118942 WP - Z nosem w smartfonie : co nasze dzieci robią w internecie i czy na pewno trzeba się tym martwić? / Karol Jachymek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2024.
Przemyśl
Sygnatura: WP 118883 WP
Artykuły:
- ChatGPT jako nowoczesny asystent nauczyciela bibliotekarza / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 22-29
- Czy biblioteka może korzystać ze sztucznej inteligencji? / Sylwia Czub-Kiełczewska. - 2024. // Bibliotekarz. - 2024, nr 4, s. 38-39
- Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji? / Agnieszka Halicka. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 30-37
- I ty możesz wykorzystać sztuczną inteligencję / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 14-21
- Jak złapać w sieć rekiny internetu? / Magdalena Nowicka-Franczak. - 2024.// Wiedza i Życie. - 2024, nr 4, s. 52-56
- Kampania "Pierwsze kroki w (cyber)świecie", czyli jak kształtować prawidłowe wzorce korzystania z urządzeń medialnych u małego dziecka / Agata Jabłonowska-Turkiewicz. - 2024.// Remedium. - 2024, nr 1, s. 26-28
- Lekcja z ChatGPT / Jan Fazlagić. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 39-41
- Modele sztucznej inteligencji / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 6, s. 10-13
- Nie czy, lecz kiedy : o bezpieczeństwie w internecie raz jeszcze / Przemysław Kowalski. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 6, s. 29-31
- Nowy, cyfrowy świat : Co nam obiecuje? Czym zagraża? / Z. prof. Joachimem Bauerem rozmawiał Andrzej Lipiński - 2024. // Charaktery. - 2024, nr 1-2, s. 34-39
- Pytania, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji / Agnieszka Halicka.// Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 10-13
- Rozmowne roboty / David Berreby. - 2024. // Świat Nauki. - 2024, nr 6, s. 52-59
- Sztuczna inteligencja - bezceremonialny pożeracz danych / Dominika Gołuńska. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 6-8
- Sztuczna inteligencja - sceptyczny punkt widzenia / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 38-41
- Sztuczna inteligencja w bibliotece, czyli jak ułatwić sobie codzienną pracę / Anna Góra. - 2024. // Nowoczesna Biblioteka 3.0 : prawo w praktyce, informatyzacja, promocja czytelnictwa, dofinansowanie, ochrona danych osobowych. - 2024, nr 75, s. 3-6
- Sztuka pisania promptów. Jak skutecznie wydawać polecenia sztucznej inteligencji? / Wojciech Wątor. - 2024. // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 42-47
- Technologie na usługach antytalentów i nieprofesjonalizmu / Wojciech Pyszniak. - 2024. // Wychowanie Muzyczne. - 2024, nr 2, s. 23-25
- Tworzenie i trenowanie czatbota / Katarzyna Polak. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 5, s. 37-41
- Wpływ AI na przyszłość szkoły / Dariusz Pomianowski, Katarzyna Szczepkowska-Szyszko. - 2024. // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 1, s. 70-73